miercuri, 24 august 2016

Timpul trece..


Trece , trece la fel cum ai trecut şi tu .
Am simţit , am iubit , am ras şi am plâns . Ai plecat dragule , ai plecat că şi cum nu ai fost , m-ai lăsat că şi cum nu m-ai cunoaşte .
Nu sunt supărată , îţi mulţumesc . Că m-ai învăţat să simt , dar ştii cum ? Să le simt pe toate ! Şi da , le-am simţit cu lacrimi căzute-n pământ şi zâmbete ridicate spre cer , ai fost rău . Dar ai fost răul necesar sau poate aşa obişnuiam să cred .
      Mi-a fost un laaarg de dor de tine , te-aş fi îmbrăţişat cum valurile acoperă malul  ,da şi chiar m-aş fi întors în braţele tale trădătoare , te-aş fi ascultat asemenea piesei preferate chiar dacă obişnuiai să minţi , m-aş fi uitat la tine că la un tablou simplu , dar că mă trece prin toate stările.

     Să nu te simţi special dragule , special ai fost pentru mine .

  M-am vindecat de dorul tău care ma strivit că pe o gânganie şi m-am vindecat aşa cum m-ai lăsat , singură.
E ciudat , că în final cu toate lucrurile care m-au lăsat cu lacrimi fierbinţi căzute pe obraz , cu cenuşă şi gustul amar de pe buze  , ceva eteric precum un gând , o melodie , un miros şi un anume loc îmi umezeşte ochii şi gându-mi zboară la amintiri pentru care am strâns din dinţi , nu atunci dragule , că erau frumoase. Atunci  când m-am trezit singură , detaşată şi fără vlagă. Dar da , încă îţi mulţumesc  .

Am reuşit să zâmbesc şi am renăscut din propria-mi durere , m-ai învăţat să contez . Să contez pentru mine .

Ştii că te-am căutat ? Da , te-am căutat mult timp în fiecare persoană ....dar nu erai. Ţi-am căutat gesturi mici , un zâmbet , o privire , o gafă , ţi-am  ... şi nu erau , nu erai nici tu . Dar încă îţi mulţumesc.
Că m-ai făcut să realizez că fiecare  persoană e specială , acum târziu după priviri psihopate aruncate în persoane necunoscute căutăndu-te pe ţine .

  Da ,  am simţit furie. Minciună de pe buzele tale era imposibil să nu mă apese pe suflet .
 Şi da , am simţit şi răzbunare... dar sufletul meu e mai bun .
Am simţit dezamăgire . Doar că ştii ? Acum nu mai doare , dragule.


                                                                                                                            

                                                                                                                                    Îţi mulţumesc.

3 comentarii:

  1. S-ar putea întâmpla fel de fel de miracole. Dar trebuie să te înveţe cineva cum să le priveşti, ca să ştii că sunt miracole. Altminteri, nici măcar nu le vezi. Treci pe lângă ele şi nu ştii că sunt miracole. Nu le vezi...

    RăspundețiȘtergere
  2. De simulacru, ascuns perpetuu nocturn pierdut!

    RăspundețiȘtergere
  3. https://www.youtube.com/watch?v=Q4oInT79CUk

    RăspundețiȘtergere