miercuri, 13 septembrie 2017

My little loyal friends





 Bună sufletule . 

 Ce faci ? Îţi e foame ? Îţi e sete ? vrei afară sau te bucuri am ajuns acasă ? De ce latrii ? Obişnuiam .. Obişnuiam vorbesc cu tine, atât de des şi cum uneori chiar aşteptăm îmi răspunzi , prietene .

Uneori simt nebună , atât de nebună încât am aşteptări mari de la un câine mic , tu ştii tot , tu asculţi , tu stai lângă mine şi taci .
Îmi e dor de ţine sufletule care iubeai necondiţionat. Şi o îmi mai fie mult timp de acum în colo , micul meu prieten loial . Ai plecat , dar nu singur , o mică părticică din mine pe care ai luat-o o fie mereu lângă ţine , o mică părticică care o îţi aducă aminte de mine .


              E casa goală , ecou fără tine .

Am aşteptat ajung acasă , te văd . Şi nu eşti. Aştept pun mâna pe clanţa iar tu deja aştepţi fericit , apoi joc cu tine . O aştept mereu trezeşti dimineaţă cu 1 minut înainte îmi sune alarmă , tragi de hainele mele atunci când vreau plec fără tine , eu îţi spun nu e voie iar tu latrii şi cum cerţi tu pe mine . Eu sunt vinovată , de ce te las singur ? Apoi mir ai făcut haos în camera nişte mascaţi care caută un detiunt ? Da într-adevăr , sunt vinovată. Aştept vii la mine când sunt supărată , şi îţi pui botul pe mâna mea şi cum ai vrea repari asta. O aştept mereu îmi furi ursuleţul cu care ştii nu ai voie doar îmi îndrept atenţia înspre tine . O aştept vii la mine înainte dorm , dorm înghesuită din cauza ta , ne certăm pe salteaua care acum e cam goală fără mârâitul tău noapte atunci când visai , fără tine atunci când te împingeai cu picioruşele în mine deşi eu eram lipită de perete tu dormi pe un pat întreg . O aştept mereu te uiţi la mine atunci când mananc. îţi văd privirea speriată atunci când trebuia fii spălat , te văd învelit în prosopul ăla în care arătai atât de amuzant .. O îmi fie dor aperi micutule , o -mi fie dor de tine cu totul . Îţi mulţumesc mi-ai fost prieten , nu ai plecat de lângă mine chiar şi când te certăm , desii ai fost un căţel m-ai învăţat apreciez , bucur şi înveţi fără un dicţionar ce înseamnă loialitatea . Că veselia nu se termina niciodată !


Sper fii bine , o gândesc mereu Arti meu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu